8/02/2010

Rue Saint-Denis, Montréal PQ



Last week, I went for a stroll in my old neighbourhood, St-Denis street. It felt like I hadn't been there for ages. It was fun to discover new stores and restaurants and reassuring to see old favorites.

La semaine dernière, je suis allée me promener dans mon ancien quartier, rue Saint-Denis. Ça faisait une éternité que je n'y était allée. C'était agréable de découvrir de nouveaux restaurants et de nouvelles boutiques et rassurant de retrouver de veilles adresses éprouvées.



I just love to go to Bleu Nuit. This store has been selling beautiful and original bed and bath accessories for years. I was happily surprised to see their new (for me it is) adorable childrens section.

J'adore aller chez Bleu Nuit. Depuis des années, cette boutique vend du linge de maison somptueux et original. J'étais agréablement surprise de voir leur nouvelle (pour moi ce l'est) et adorable section pour enfants.




FAON
Finally a children's clothing store in this part of Montreal. Faon holds lovely local collections and imports that are both fun and stylish for newborn up to 6.

Enfin une boutique de vêtements pour enfants dans ce quartier de Montréal. Faon offre de jolies collections québécoises et étrangères qui allient style et qualité pour les 0 à 6 ans.



Need to sit down? Une petite pause?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts with Thumbnails