3/15/2011

Almost alone, Presque seule





The girls are away on a snow class (a school trip to a hostel in the Laurentides where they do winter sports). So I'm alone with my boy ( and my boyfriend off course) for a few days  The house is so much quieter, it's weird.  But this is like a little vacation for me also. No helping with homework, less cleaning, less cooking, less taxi.  I hope I will be able to do some work :  paint some furniture, list some items on Etsy and maybe do some sewing. What a list!!! I only have three days...


Les filles sont parties dans les Laurentides en classe neige.  Je suis donc seule avec mon garçon (et mon copain bien sûr) pour quelques jours. La maison est tellement plus calme, ça fait bizarre. Mais ces quelques jours sont comme de petites vacances pour moi aussi. Pas d'aide aux devoirs, moins de ménage, moins de popotte, moins de taxi. J'espère que je serai capable d'en profiter pour accomplir des choses : des meubles à peindre, des items à mettre en ligne sur Etsy et peut-être un peu de couture. Toute une liste!!! C'est seulement trois jours...



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts with Thumbnails