9/17/2010

Winter Look Hiver

Time for some change. My house is rather small, so I can't move around furniture for some change. So when the weather gets cooler, I play with bedding, carpets and pillows to make my home feel (just feel) warmer. In spring, we change again!

C'est le temps de faire des petits changements. Ma maison étant plutôt petite, je ne peux m'amuser à changer les meubles de place. Alors quand la température se refroidie, je m'amuse avec la literie, les tapis et les coussins pour que notre maison paraisse (seulement paraisse) plus chaleureuse. Au printemps, on change encore!



Our bedroom is the first to get the very subtle make-over.

Notre chambre à coucher est la première à avoir son subtil make-over.

Here is another view of our bedroom. See how small it is? I don't even have room for a dresser. The old wood chest was made by my dad. It holds a few treasures that I will show you someday.


Voici un autre point de vue de notre chambre. Vous voyez combien elle est petite? Même pas de place pour une commode. Le vieux coffre en bois est l'oeuvre de mon père. Dedans, il y a quelques trésors que je vous montrerai un jour.


And here is my vintage tv with its plastic wood sides... Think this will ever make a comeback?

Et voici ma télé vintage avec ses côtés en simili bois... Pensez-vous que cela reviendra à la mode un jour?

1 commentaire:

  1. Ha Ha, this is very funny.
    Don't worry Louise my Hubby has
    just told me that we have to
    quickly move into my youngests
    (22YO) Room when he decides to
    move out ONE day. Before he
    wants to move back in?!
    You see we have done this before?
    I will miss him lots!:(
    Have a great Weekend,
    Sue

    RépondreSupprimer

Related Posts with Thumbnails