10/08/2010

Winter look : Living room winter, Look hiver : salon

Sorry I didn't post last few days, I had a terrible migraine (those who have them will understand). But now I'm back! My seasonal make-over continues, this time in the living room.

Désolée de ne pas avoir écrit ces derniers jours. J'avais une affreuse migraine (celles qui en souffrent comprendront). Mais je suis de retour! C'est au tour du salon d'avoir son "make-over" saisonnier.


I love this carpet, it really warms up the room.
J'adore ce tapis. Il rend la pièce beaucoup chaleureuse.





I haven't posted pictures of this corner of the living room yet. This is the spring-summer look. Even if this chair has a slipcover, I prefer to put a little quilt on it to protect it from my children's dirty feet.

Je n'avais pas encore montrer des photos de coin du salon. Voici le look printemps-été. Même si le fauteuil une housse, je préfère mettre une petite courte-pointe dessus pour le protéger des pieds sales de mes enfants.

After looking at the spring-summer pictures, I realized that wall hangings needed some changes. I also realized that in the living room, I had to consider two points of view : standing and sitting.

Après avoir regarder les photos printemps/été, j'ai réalisé que la disposition des objets accrochés au mur n'était pas au point. J'ai aussi réalisé que je devais tenir compte de deux points de vue : assis et debout.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts with Thumbnails